کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316351 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر قوانین جدید واتس اپ را قبول نکنیم چه خواهد شد؟

به گزارش سافت گذر، دو روز پیش در یک خبر جداگانه توضیحات واتس اپ پیرامون قوانین جدید حفاظت از حریم شخصی را بیان کردیم. حالا به نظر می رسد این شرکت مشخص کرده که اگر این قانون ها را نپذیریم چه خواهد شد.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک تلگرام سیگنال

گویا واتس اپ برنامه ندارد تا تغییری در قوانین حفاظت از حریم شخصی خود ایجاد کند بنابراین کاربران باید آنها را بپذیرند. این شرکت در یک ایمیل ارسال شده به یکی از استفاده کنندگان از نسخه تجاری واتس اپ اعلام کرده که به تدریج از افراد خواهد خواست تا با قوانین جدید وضع شده موافقت کنند. کسانی هم که آنها را نمی پذیرند نخواهند توانست از این شبکه اجتماعی استفاده نمایند. واتس اپ در صفحه سؤالات پرتکرار سایت خود می گوید:«« برای اینکه فرصت بیشتری بدهیم تا کاربران بتوانند قوانین وضع شده جدید را بررسی کنند، تاریخ تأثیرگذاری آنها را به 15 می تغییر داده ایم. اگر تا آن زمان این قوانین را تأیید نکردید، اکانت تان پاک نخواهد شد بلکه نخواهید توانست از واتس اپ استفاده کنید. سپس برای مدت کوتاهی تماس ها و اعلانات را دریافت خواهید کرد اما امکان خواندن یا ارسال پیام را نخواهید داشت»». منظور واتس اپ از مدت کوتاه، چند هفته معدود می باشد.

پس از 15 می نیز می توان این قوانین جدید را تأیید کرد هرچند با کسانی که این کار را انجام می دهند، مانند کاربران غیرفعال رفتار خواهد شد. معمولاً افرادی که به مدت 120 روز از واتس اپ استفاده نمی کنند، شاهد حذف شدن اکانت شان خواهند بود ولی در این شرایط چنان چه شما خودتان اقدام به پاک کردن حساب کاربری کنید، باید تاوان بپردازید. در مرکز راهنمایی های واتس اپ نوشته شده است:«« اگر می خواهید اکانت واتس اپی خود را در اندروید، iOS و KaiOS حذف کنید، باید در نظر داشته باشید که با این کار امکان بازگرداندن هیچ چیز وجود نخواهد داشت زیرا پیام ها حذف خواهند شد و شما را از تمامی گروه ها بیرون خواهد کرد و موجب از بین رفتن تمام بکاپ ها خواهد گردید»».

ماجرا از آنجا آغاز شد که واتس اپ قوانین حفاظت از حریم شخصی خود را آپدیت کرد و به کاربران نسخه تجاری اجازه داد در این شبکه اجتماعی مستقیماً برای یکدیگر پیام ارسال کنند. مسئله ای که به وجود آمد این است که برخی ها فکر کردند پذیرفتن این قوانین سبب خواهد شد داده های شخصی کاربران واتس اپ با فیسبوک به اشتراک گذاشته شود. اما این اتفاق به هیچ عنوان رخ نخواهد داد و پیام های موجود در گفتگوهای شخصی به صورت رمزگذاری شده، سرتاسر ایمن خواهند بود. البته این قانون شامل شرکت های استفاده کننده از واتس اپ نخواهد شد زیرا این پیام ها به سرورهای فیسبوک ارسال می شوند تا بتوان با توجه به آنها برای افراد تبلیغات پخش کرد.

واتس اپ یک بار سیستم رمزگذاری سرتاسری را این گونه معرفی کرد:«« این شیوه رمزگذاری قدرتمند مانند سپر دیجیتالی نفوذ ناپذیر عمل خواهد کرد که اطلاعات شما را در واتس اپ و با امنیت کامل نگه خواهد داشت و از شما در برابر هکرها و مجرمان سایبری محافظت خواهد کرد. این پیام ها فقط و فقط در گوشی تان ذخیره خواهند شد و هیچ کسی نمی تواند آنها را بخواند یا به تماس های شما گوش دهد. بر این اساس، گفتگوهای شخصی فقط بین شما و طرف مقابل رد و بدل می شوند»».

این سوءبرداشت سبب شد تا بسیاری از کاربران سراغ آلترناتیوهایی مانند تلگرام و سیگنال بروند ولی پس از اینکه برخی ها مطلع شدند پیام ها همچنان به صورت رمزگذاری محافظت خواهند شد، سرعت ترک واتس اپ کاهش یافت. یکی از سخنگویان این شبکه اجتماعی در مورد برداشت های صورت گرفته از قوانین جدید می گوید:«« ما از بسیاری از افراد شنیده ایم که سردرگمی زیادی در مورد قوانین به وجود آمده است. متأسفانه سوءبرداشت ها از سخنان ما زیاد بوده و همین باعث ایجاد نگرانی شده است و حالا می خواهیم به افراد کمک کنیم تا قوانین جدیدمان را بشناسند»». با این اوصاف، پس از تاریخ 15 می، واتس اپ یک بنر نمایش خواهد داد و از کاربران خواهد خواست شرایط استفاده و قوانین جدید حفاظت از حریم شخصی را بخوانند و باید آنها را تأیید کنند تا همچنان امکان بهره گیری از واتس اپ را داشته باشند»».

این قوانین جدید به واتس اپ و فیسبوک اجازه خواهند داد اطلاعات تراکنش های مالی و تجاری را میان یکدیگر به اشتراک بگذارند. در پنج سال اخیر، واتس اپ شماره تلفن های همراه و اطلاعات هر دستگاه را با فیسبوک در میان گذاشته که سبب گردید ارزش او در فوریه 2014 به بیش از 19 میلیارد دلار برسد. لازم به ذکر است که این شبکه اجتماعی 2 میلیارد کاربر در بیش از 180 کشور دارد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48577 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/04 تعداد مشاهده: 2656
سافت گذر